ΗΡΑΚΛΗΣ ΔΡΟΥΛΙΑΣ

 

Ο Χαϊδαριώτης Πολιτικός Μηχανικός που αναμόρφωσε τα σχολεία

 

Με Αξιόπιστη Πρόταση και για τον Δήμο

 

  Οι ασφυκτικές οικονομικές συνθήκες, η νέα δημοσιονομική πραγματικότητα, οι περικοπές δαπανών, η μείωση των πόρων, γενικότερα η δύσκολη οικονομική κατάσταση που προκαλεί παρενέργειες σε όλο το εύρος της δημόσιας και ιδιωτικής ζωής, φαίνεται ότι δεν μπόρεσαν να σταθούν εμπόδιο στον Διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Σχολικών κτιρίων (ΟΣΚ), στην ‘’επιθετική’’ πολιτική, που ο ίδιος και οι συνεργάτες του έχουν εκπονήσει για την παραγωγή έργου σχετικά με την αναμόρφωση των σχολικών μονάδων.

  Ένα έργο σημαντικό, αφού κάθε βελτιωτική παρέμβαση στον ευαίσθητο αυτό τομέα συμβάλλει στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και της ποιότητας στη καθημερινή ζωή των μαθητών εντός του σχολικού χώρου.

Ο Χαϊδαριώτης, γνωστός Πολιτικός Μηχανικός κ. Ηρακλής Δρούλιας που στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2014 διεκδικεί το Δημαρχιακό χρίσμα από τους συμπολίτες του, κατάφερε να εξασφαλίσει από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, τη χρηματοδότηση προγράμματος με σκοπό την αναβάθμιση των δημοτικών σχολείων της Δυτικής Αθήνας.

  Παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αξιοποιώντας την παραπάνω χρηματοδοτική πηγή, κατάφερε να εξασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους, προκειμένου να προχωρήσει ο ΟΣΚ στην αναμόρφωση 25 σχολείων στην ‘’ταλαιπωρημένη’’ Δυτική Αθήνα.

  Συγκεκριμένα τα κτίρια των δημοτικών σχολείων στους Δήμους Αιγάλεω, Περιστέρι και Χαϊδάρι.

Πρόκειται για πιλοτικό πρόγραμμα που η υλοποίησή του δημιουργεί τις πλέον ευνοϊκές συνθήκες για την επέκτασή του σε περισσότερες σχολικές μονάδες, σε όλη την Ελλάδα.

 

 

 

  Οι εργασίες που υλοποιήθηκαν στο πρόγραμμα αναβάθμισης του ΟΣΚ περιελάμβαναν ενδεικτικά, εφαρμογή χρωματικού κώδικα τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους των σχολείων, χρήση έντονων χρωμάτων στα δάπεδα και τους τοίχους, χρήση γραφιστικών στοιχείων, αξιοποίηση κοινόχρηστων χώρων με δημιουργία μικρότερων χώρων δραστηριοτήτων με καρέκλες/καναπέδες και τραπέζια,αγορά και εγκατάσταση εξοπλισμού [π.χ. κρεμάστρες, lockers, πίνακες ανακοινώσεων από οικολογικά υλικά σε μεγάλες επιφάνειες], αναβάθμιση και τεχνολογικός εξοπλισμός των αιθουσών πολλαπλών χρήσεων και των αιθουσών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Οι εργασίες αυτές διασπούν τη μονοτονία και μεταμορφώνουν τα σχολεία από χώρους λειτουργικούς σε χώρους έμπνευσης, δημιουργίας, χαλάρωσης προσδίδοντας στους χρήστες αίσθημα εφορίας ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση των συνθηκών διδασκαλίας και κατά συνέπεια και της διδακτικής απόδοσης.

 

Δηλώσεις εκπαιδευτικών

 

Σε επικοινωνία μας με την διευθύντρια του 6ου Δημοτικού σχολείου Αιγάλεω κ. Παυλίδου Μαριάνθη, ανέφερε για το θέμα:

«Δεν μπορώ παρά να χαιρετήσω τέτοιες δραστηριότητες, που εξασφαλίζουν προς όφελος και των μαθητών μας αλλά και εμάς των ίδιων, ένα περιβάλλον ευνοϊκό αλλά και αναγκαίο στην καθημερινή ζωή του σχολείου.

Τέτοιες προσπάθειες που συμβάλλουν στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος αξίζουν μόνο έπαινο.

Επιτέλους η Δυτική Αθήνα αποκτά σχολεία που κάνουν υπερήφανους και τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς

Παράλληλα επικοινωνώντας και με τον διευθυντή του 6ου Δημοτικού σχολείου Χαϊδαρίου, κ.Τσόλκα Σπύρο, για το ίδιο θέμα ανέφερε:

«Θέλω να ευχαριστήσω τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων και προσωπικά το Διευθύνοντα Σύμβουλό του κ. Ηρακλή Δρούλια για τον καταλυτικό του ρόλο στην αναμόρφωση της σχολικής μας μονάδας.

Στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, δεδομένης της σκληρής οικονομικής πραγματικότητας που όλοι βιώνουμε επιτελέσθηκε ένα μικρό θαύμα. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ολοκληρώθηκε η Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων και μόλις ηλεκτροδοτηθεί το έργο, θα μπορούμε να υπερηφανευόμαστε ότι δε θα υπάρχει λειτουργικότερη και ομορφότερη αίθουσα σε σχολική μονάδα στο Δήμο Χαϊδαρίου Ανακατασκευάστηκε πλήρως η αυλή του σχολείου.

Τοποθετήθηκαν διαδραστικοί βιντεοπροβολείς και έτσι η διδασκαλία μας έκανε ένα άλμα στην ψηφιακή εποχή. Ως άνθρωπος της εκπαίδευσης μπορώ πλέον μετά την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος αναμόρφωσης των σχολικών μονάδων από τον ΟΣΚ, να εργαστώ σε ένα αισθητικά όμορφο και λειτουργικό περιβάλλον, προσφέροντας ότι καλύτερο μπορώ στα παιδιά μας. Είναι γεγονός ότι μετά από αυτές τις παρεμβάσεις το σχολείο έγινε πιο ελκυστικό στους μαθητές με ευεργετικά αποτελέσματα και στο εκπαιδευτικό έργο.»

 

4ο Λύκειο Χαϊδαρίου στη Γρηγορούσα

 

 

 

 

 

  Το 4ο Γενικό Λύκειο Χαϊδαρίου αποτελεί πλέον μια πραγματικότητα. Μετά από πολλά χρόνια που μαθητές και εκπαιδευτικοί του 4ου Γυμνασίου και του 4ου ΓΕ.Λ Χαϊδαρίου στεγάζονταν σε προκατασκευασμένες αίθουσες, δόθηκε ένα οριστικό τέλος, ύστερα από την καταλυτική παρέμβαση του σημερινού υποψηφίου Δημάρχου Χαϊδαρίου κ. Ηρακλή Δρούλια, ο οποίος από την θέση του Διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΚ, ξεπερνώντας κάθε γραφειοκρατική δυσλειτουργία, κατάφερε να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του 4ου Λυκείου δίνοντας λύση στις εκπαιδευτικές ανάγκες της περιοχής, ικανοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα μαθητών, εκπαιδευτικών και κατοίκων.

Ήδη πριν λίγες ημέρες, μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής του, πραγματοποιήθηκαν και τα εγκαίνια.

Πρόκειται για ένα τριώροφο κτίριο, βιοκλιματικού σχεδιασμού 12 αιθουσών διδασκαλίας, 9 ειδικών αιθουσών εργαστηρίων, ξένων γλωσσών, φυσικών επιστημών, πληροφορικής, σχεδίου – αισθητικής αγωγής, βιβλιοθήκη, χώρους διοίκησης και βοηθητικούς χώρους.

Είναι ένα συγκρότημα κόσμημα για την Εκπαίδευση της περιοχής, του Δήμου αλλά και ευρύτερα, μέσα στα όρια της Διεύθυνσης Δ. Ε. της Γ’ Αθήνας.

 

Δήλωση Διευθυντή 4ου Λυκείου κ. Πανταγιά

 

Στα εγκαίνεια του σχολείου (Ιανουάριος 2014), ο διευθυντής κ. Πανταγιάς μεταξύ άλλων αναφέρθηκε:

«Πρόκειται για ένα σχολείο Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που προσδοκά να γίνει το ίδιο κέντρο πολιτισμού, σε μια περιοχή που έχει επιδείξει πλούσια πολιτιστική δράση, ανοιχτό στην τοπική κοινωνία και τον κόσμο.

Με το νέο σχολικό κτίριο, δίνεται οριστικό τέλος στις προκατασκευασμένες αίθουσες, όπου όλα τα χρόνια στεγάζονταν οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου και του 4ου ΓΕ.Λ Χαϊδαρίου. Εκφράζω τις θερμές ευχαριστίες μου και συγχαίρω όλους τους συντελεστές που συνέβαλαν στην υλοποίηση του έργου. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΚ για την ακατάβλητη προσπάθειά του να ξεκινήσει το έργο και να ολοκληρωθεί μια τέτοια σύγχρονη σχολική κατασκευή