Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΡΑΚΗΣ

ΝΕΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ

ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ

 

Ο πολύπειρος Δημοτικός Σύμβουλος και δραστήριος συμπολίτης μας, κ. Γιάννης Περράκης (αριστερά στην αρχική φώτο), έπειτα από απόφαση του Δημάρχου Αιγάλεω κ. Λάμπρου Σκλαβούνου, ορίστηκε νέος Αντιδήμαρχος Πρασίνου για την χρονική περίοδο 03-01-2025 μέχρι τη 02-01-2026, διαδεχόμενος στο συγκεκριμένο πόστο, τον κ. Δημήτρη Μπογράκο (δεξιά στην αρχική φώτο).

Έτσι, σύμφωνα με το νέο οργανόγραμμα του Δήμου Αιγάλεω για το 2025, έχουμε τα εξής:

Λάμπρου Γεώργιος, Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Δημοτικής Αστυνομίας, Κ.Ε.Π και του τμήματος Τοπικής Ανάπτυξης και Αδειοδοτήσεων της Δ/νσης Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Διαφάνειας

Τόλης Γεώργιος, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών

Βαΐου Ηλίας, Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Διεύθυνσης Υπηρεσιών Δόμησης

Μακαρατζής Χρήστος, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας – Ανακύκλωσης, Πολιτικής Προστασίας και Δημοτικής Συγκοινωνίας

Περράκης Ιωάννης, Αντιδήμαρχος Πρασίνου

Βελλιανίτη Ανδρονίκη (Νίκη), Αντιδήμαρχος Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Δ/νσης Παιδικών Σταθμών και Θεμάτων Ισότητας

Γεωργούλη Θωμαή (Μαή), Αντιδήμαρχος του τμήματος Παιδείας, Νέας Γενιάς και Δια βίου Μάθησης

Κουτούλιας Ιωάννης, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού – Αθλητισμού και Νέας Γενιάς

Έμμισθοι Αντιδήμαρχοι είναι οι:

Γεώργιος Τόλης, Ηλίας Βαϊου, Χρήστος Μακαρατζής, Γιάννης Περράκης, Θωμαή Γεωργούλη, Ιωάννης Κουτούλιας

Επίσης, όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, αναπληρώνεται, κατά σειρά από τους Αντιδημάρχους:
1. ΚΟΥΤΟΥΛΙΑ ΙΩΑΝΝΗ

2. ΒΑΪΟΥ ΗΛΙΑ
3. ΒΕΛΛΙΑΝΙΤΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ (ΝΙΚΗ)
4. ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ ΘΩΜΑΪΣ (ΜΑΗ)

 

Ακόμη για την χρονική περίοδο έως τις 2-1-2026, ο Δήμαρχος Αιγάλεω αναθέτει, χωρίς αμοιβή:

Στον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γράφα Αλέξανδρο, τον συντονισμό και την Διοικητική Οργάνωση του τμήματος Τοπικής Ανάπτυξης και Αδειοδοτήσεων, της Δ/νσης Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Διαφάνειας, όπως και τον συντονισμό και την Διοικητική Οργάνωση στα θέματα Αθλητισμού του τμήματος Αθλητισμού, της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Στον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Δημομελέτη Ιωάννη, τον συντονισμό και την εποπτεία στη συγκρότηση των συνεργείων με σκοπό τον καθαρισμό των οδών και των λοιπών κοινοχρήστων χώρων του Δήμου, καθώς και την επίβλεψη του εν λόγω προσωπικού, σε συνεργασία με το Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.

Στον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Μαυροθαλασσίτη Σταύρο, τον συντονισμό και την Διοικητική Οργάνωση της Πολιτικής Προστασίας, όπως και τον συντονισμό και τη Διοικητική Οργάνωση στα θέματα Νέας Γενιάς του τμήματος Παιδείας, Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης, της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Στον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κοντοχρήστο Θεοφάνη (Φάνη), τον συντονισμό και την Διοικητική Οργάνωση των αρμοδιοτήτων και υποχρεώσεων του Δήμου οι οποίες απορρέουν από το άρθρο 10 του Ν. 4830/2021 (Κεφάλαιο Στ’ Αρμοδιότητες, Υποχρεώσεις και χρηματοδότηση Δήμων – Πρόγραμμα Άργος και λοιπών διατάξεων).

Στον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Καρυπίδη Ηλία, τον συντονισμό και τη Διοικητική Οργάνωση των Δημοτικών Ιατρείων και του Κ.Ε.Π Υγείας από τον τομέα Υγείας, του τμήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Υγείας, της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας.