ΕΠΑΝΑΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ

Μετά τις αλλαγές που επέφερε ο νέος Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) στο οργανόγραμμα του Δήμου Αιγάλεω, η διοίκηση τροποποίησε την απόφαση ως προς τον καθορισμό των αρμοδιοτήτων των ορισθέντων Αντιδημάρχων, με στόχο την εναρμόνισή τους με το νέο ΟΕΥ. Έτσι λοιπόν, μετά τον επανακαθορισμό και τη συμπλήρωση των αρμοδιοτήτων, τα καθήκοντα για τους 5 Αντιδημάρχους του Δήμου Αιγάλεω, έχουν ως ακολούθως:

 

1. Στον κ. Παπαδιά Γεώργιο, Αντιδήμαρχο Χωροταξίας, Αστικών Δομών Αναπλάσεων και Δικτύων, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Τη γενική εποπτεία, έλεγχο & επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών (πλην της αρμοδιότητας της Δημοτικής Συγκοινωνίας), της Διεύθυνσης Υπηρεσιών Δόμησης και του τμήματος Τοπικής Ανάπτυξης και Αδειοδοτήσεων της Διεύθυνσης Προγραμματισμού Ανάπτυξης και Διαφάνειας.

Την υπογραφή των εντολών για προμήθειες και εργασίες των προαναφερομένων υπηρεσιών.

Την επιμέλεια και παρακολούθηση σύνταξης μελετών, εκτέλεσης έργων, προγραμμάτων, εργασιών και προμηθειών των υπηρεσιών αυτών.

Την υπογραφή των αποφάσεων έγκρισης των πάσης φύσεως μελετών και τεχνικών προδιαγραφών των υπηρεσιών που εποπτεύει

Την υπογραφή της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης ή της πρότασης ανάληψης υποχρέωσης σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου, για δαπάνες που αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει

Το δικαίωμα υπογραφής των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει καθώς και την εκκαθάριση των σχετικών δαπανών, εκτός των χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν τη μισθοδοσία του προσωπικού.

Την υπογραφή όλων των εγγράφων των υπηρεσιών που εποπτεύει, πλην:

α) αυτών που η υπογραφή τους έχει εκχωρηθεί σε υπηρεσιακό παράγοντα

β) των λογαριασμών έργων και μελετών και

γ) των διακηρύξεων έργων, μελετών, προμηθειών και εργασιών – υπηρεσιών.

Τη θεώρηση του γνησίου των υπογραφών των Επιτροπών Παραλαβής και Εισήγησηςγια ανάθεση προμηθειών, εργασιών και έργων, σύμφωνα με τις Διατάξεις των Π.Δ.28/80, 171/1986 και ΕΚΠΟΤΑ, των υπηρεσιών αυτών.

Τη μελέτη και εισήγηση για την αναγκαιότητα υπερωριακής και κατά τις Κυριακές καιαργίες απασχόλησης του προσωπικού των υπηρεσιών αυτών.

Τη μέριμνα και το συντονισμό για τη λήψη των κάθε φύσεως μέτρων προς αποφυγή ατυχημάτων σε όλους τους δημοτικούς χώρους μέσα στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του Δήμου, σε συνεργασία και με τους λοιπούς Αντιδημάρχους ως και τους Διευθυντές και τους Προϊσταμένους των λοιπών υπηρεσιών και ιδιαίτερα της Διεύθυνσης Καθαριότητας, της Διεύθυνσης Πρασίνου και του Τμήματος Αθλητισμού.

Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

2. Στον κ. Νικητάκη Νικόλαο, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Πολιτικής Προστασίας, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Τη γενική εποπτεία, έλεγχο & επίβλεψη της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, καθώς και τους τομείς της Πολιτικής Προστασίας και της Δημοτικής Συγκοινωνίας.

Την υπογραφή των εντολών για προμήθειες και εργασίες των υπηρεσιών αυτών.

Την επιμέλεια και παρακολούθηση σύνταξης μελετών και εκτέλεσης προγραμμάτων, εργασιών και προμηθειών των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Την υπογραφή των αποφάσεων έγκρισης των πάσης φύσεως μελετών και τεχνικών προδιαγραφών των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Την υπογραφή της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης ή της πρότασης ανάληψης υποχρέωσης σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου, για δαπάνες που αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει.

Το δικαίωμα υπογραφής των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει καθώς και την εκκαθάριση των σχετικών δαπανών, εκτός των χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν τη μισθοδοσία του προσωπικού.

Την υπογραφή κάθε εγγράφου των υπηρεσιών αυτών, πλην αυτών που η υπογραφή τους έχει ανατεθεί σε υπηρεσιακό παράγοντα.

Τη θεώρηση του γνησίου των υπογραφών των Επιτροπών παραλαβής και Εισήγησης για ανάθεση προμηθειών, εργασιών και έργων, σύμφωνα με τις Διατάξεις των Π.Δ. 28/80,171/1986 και ΕΚΠΟΤΑ των υπηρεσιών αυτών.

Τη μελέτη και εισήγηση για την αναγκαιότητα υπερωριακής και κατά τις Κυριακές και αργίες απασχόλησης του προσωπικού της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης και των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Την ευθύνη εκτέλεσης των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με την εφαρμογή του ωραρίου λειτουργίας των υπηρεσιών Καθαριότητας και της Δημοτικής Συγκοινωνίας.

Την εποπτεία των Φυλάκων του Δημοτικού Καταστήματος και των Δημοτικών κτιρίων.

Την υπογραφή των ειδοποιήσεων για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων εντός των ορίων του Δήμου μας οχημάτων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Τη μέριμνα για τη λήψη των κάθε φύσεως μέτρων προς αποφυγή ατυχημάτων σε όλους τους δημοτικούς χώρους μέσα στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, σε συνεργασία και με τους λοιπούς Αντιδημάρχους ως και τους Διευθυντές και τους Προϊσταμένους των λοιπών υπηρεσιών και ιδιαίτερα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

3. Στον κ. Φίλη Κωνσταντίνο, Αντιδήμαρχο Πρασίνου, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Τη γενική εποπτεία, έλεγχο & επίβλεψη της Διεύθυνσης Πρασίνου.

Την υπογραφή των εντολών για προμήθειες και εργασίες της Διεύθυνσης αυτής

Την επιμέλεια και παρακολούθηση σύνταξης μελετών, εκτέλεσης έργων, προγραμμάτων, προμηθειών και εργασιών της υπηρεσίας Πρασίνου.

Την υπογραφή των αποφάσεων έγκρισης των πάσης φύσεως μελετών και τεχνικών προδιαγραφών των υπηρεσιών που εποπτεύει

Την υπογραφή της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης ή της πρότασης ανάληψης υποχρέωσης σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου, για δαπάνες που αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει

Το δικαίωμα υπογραφής των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει καθώς και την εκκαθάριση των σχετικών δαπανών, εκτός των χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν τη μισθοδοσία του προσωπικού.

Την υπογραφή κάθε εγγράφου της υπηρεσίας πρασίνου, πλην αυτών που η υπογραφή τους έχει ανατεθεί σε υπηρεσιακό παράγοντα.

Τη θεώρηση του γνησίου των υπογραφών των Επιτροπών παραλαβής και Εισήγησης για ανάθεση προμηθειών, εργασιών και έργων, σύμφωνα με τις Διατάξεις των Π.Δ.28/80, 171/1986 και ΕΚΠΟΤΑ της Διεύθυνσης αυτής

Τη μελέτη και εισήγηση για την αναγκαιότητα υπερωριακής απασχόλησης και κατά τις Κυριακές και αργίες απασχόλησης του προσωπικού της Διεύθυνσης Πρασίνου.

Την ευθύνη συνεργασίας με το ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ (ΔΙΚΕΠΑΖ).

Τη μέριμνα για τη λήψη των κάθε φύσεως μέτρων προς αποφυγή ατυχημάτων σε όλους τους δημοτικούς χώρους μέσα στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του σε συνεργασία και με τους λοιπούς Αντιδημάρχους ως και τους Διευθυντές και τους Προϊσταμένους των λοιπών υπηρεσιών και ιδιαίτερα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

4. Στον κ. Ζάχαρη Ευθύμιο, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία, μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Τη γενική εποπτεία, έλεγχο & επίβλεψη της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας (Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής, πλην των παιδικών σταθμών και των δράσεων Κοινωνικής Αλληλεγγύης), καθώς επίσης και των δράσεων και προγραμμάτων προαγωγής της πρωτοβάθμιας υγείας.

Την υπογραφή των εντολών για προμήθειες και εργασίες των υπηρεσιών αυτών

Την επιμέλεια και παρακολούθηση σύνταξης μελετών και εκτέλεσης προγραμμάτων, εργασιών και προμηθειών των υπηρεσιών της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας.

Την υπογραφή των αποφάσεων έγκρισης των πάσης φύσεως μελετών και τεχνικών προδιαγραφών των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Την υπογραφή της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης ή της πρότασης ανάληψης υποχρέωσης σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου, για δαπάνες που αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει.

Το δικαίωμα υπογραφής των χρηματικών ενταλμάτων καθώς και την εκκαθάριση των σχετικών δαπανών, των υπηρεσιών που εποπτεύει καθώς και αυτών που εξαιρούνται ή δεν αναφέρονται ρητά στις αρμοδιότητες των υπολοίπων Αντιδημάρχων (π.χ Χ.Ε Μισθοδοσίας όλου του προσωπικού του Δήμου, Χ.Ε δαπανών Διοίκησης κλπ υπηρεσιών που η άσκηση των αρμοδιοτήτων τους δεν έχει μεταβιβαστεί σε Αντιδήμαρχο κλπ). Επίσης το δικαίωμα υπογραφής όλων των χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν δαπάνες προηγούμενων οικονομικών ετών (κεκλεισμένων χρήσεων).

Την υπογραφή κάθε εγγράφου των υπηρεσιών του Δήμου τις οποίες εποπτεύει, πλην αυτών που το δικαίωμα υπογραφής εκχωρήθηκε αρμοδίως σε υπηρεσιακό παράγοντα.

Τη θεώρηση του γνησίου των υπογραφών των Επιτροπών Παραλαβής και Εισήγησης για ανάθεση προμηθειών, εργασιών και έργων, σύμφωνα με τις διατάξεις των Π.Δ.28/80, 171/86 και του ΕΚΠΟΤΑ των υπηρεσιών αυτών, καθώς και όλων των υπηρεσιών που η άσκηση των αρμοδιοτήτων τους δεν έχει μεταβιβαστεί σε άλλο Αντιδήμαρχο ή Δημοτικό Σύμβουλο.

Τη μελέτη και εισήγηση για την αναγκαιότητα υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας.

Τη μέριμνα για τη λήψη των κάθε φύσεως μέτρων προς αποφυγή ατυχημάτων σε όλους τους δημοτικούς χώρους μέσα στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, σε συνεργασία και με τους λοιπούς Αντιδημάρχους ως και τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των λοιπών υπηρεσιών.

Την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

5. Στην κ. Χριστόγλου Γιαννούλα, Αντιδήμαρχο Παιδείας, στην οποία παρέχεται αντιμισθία, μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:

Την γενική εποπτεία, έλεγχο & επίβλεψη του Τμήματος Παιδείας, Νέας Γενιάς και Διά Βίου Μάθησης (της Διεύθυνσης Παιδείας Πολιτισμού και Αθλητισμού) και τη μέριμνα για την εξασφάλιση των κατάλληλων υλικοτεχνικών υποδομών για την προσχολική εκπαίδευση και για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Την υπογραφή των εντολών για προμήθειες και εργασίες των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Την επιμέλεια και παρακολούθηση σύνταξης μελετών και εκτέλεσης προγραμμάτων, εργασιών και προμηθειών των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Την υπογραφή των αποφάσεων έγκρισης των πάσης φύσεως μελετών και τεχνικών προδιαγραφών των υπηρεσιών που εποπτεύει.

Την υπογραφή της απόφασης ανάληψης υποχρέωσης ή της πρότασης ανάληψης υποχρέωσης σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου, για δαπάνες που αφορούν τις υπηρεσίες που εποπτεύει.

Το δικαίωμα υπογραφής των χρηματικών ενταλμάτων των υπηρεσιών που εποπτεύει καθώς και την εκκαθάριση των σχετικών δαπανών, εκτός των χρηματικών ενταλμάτωνπου αφορούν τη μισθοδοσία του προσωπικού και με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των σχολικών επιτροπών.

Την υπογραφή κάθε εγγράφου των υπηρεσιών που εποπτεύει, πλην αυτών που εκχωρήθηκε η αρμοδιότητα σε υπηρεσιακό παράγοντα.

Τη θεώρηση του γνησίου των υπογραφών των Επιτροπών Παραλαβής και Εισήγησης για ανάθεση για ανάθεση προμηθειών, εργασιών και έργων, σύμφωνα με τις Διατάξεις των Π.Δ. 28/80, 171/1986 και ΕΚΠΟΤΑ, των υπηρεσιών αυτών

Την μελέτη και εισήγηση για την αναγκαιότητα υπερωριακής και κατά τις Κυριακές και αργίες απασχόλησης του Προσωπικού, των υπηρεσιών Παιδείας.

Την μέριμνα για την λήψη μέτρων φύλαξης των υλικοτεχνικών υποδομών του εθνικού συστήματος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με επιφύλαξη επικάλυψης των αρμοδιοτήτων των Σχολικών Επιτροπών και παροχή κάθε αναγκαίας διοικητικής υποστήριξης στις Σχολικές Επιτροπές για τη λειτουργία τους και για την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους (άρθρο 243 του ΔΚΚ).

Τη συνεργασία με την τεχνική υπηρεσία, για τη συντήρηση, βελτίωση και αναβάθμιση των σχολικών κτιρίων.

Τη μέριμνα για τη μίσθωση ακινήτων, για στέγαση δημόσιων σχολικών μονάδων, σε συνεργασία με τις Δ/νσεις Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών.

Σε περίπτωση συστέγασης σχολικών μονάδων τη μέριμνα καθορισμού της αποκλειστικής χρήσης ορισμένων χώρων από κάθε σχολική μονάδα και της κοινής χρήσης των υπολοίπων χώρων, καθώς και του καθορισμού των ωρών λειτουργίας της κάθε συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

Την εποπτεία της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, την οποία ενημερώνει για θέματα αρμοδιότητας της και της παρέχει κάθε αναγκαία διοικητική υποστήριξη για την λειτουργία της.

Το σχεδιασμό και μέριμνα για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και για την γενική παιδεία των κατοίκων.

Τη μέριμνα για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση προγραμμάτων δια βίου μάθησης στο πλαίσιο του αντίστοιχου εθνικού και περιφερειακού προγραμματισμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Τη συνεργασία με τους τοπικούς φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές) για θέματα αρμοδιότητας της.

Την εισήγηση κατανομής πιστώσεων στις Σχολικές Επιτροπές για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών των σχολείων, την επισκευή και συντήρηση των σχολικών κτιρίων κλπ.

Την εισήγηση για την επιβολή κυρώσεων, κατά τις ισχύουσες διατάξεις, στους γονείς και κηδεμόνες που δεν εγγράφουν τα παιδιά τους στο σχολείο και αμελούν για την τακτική φοίτησή τους.

Την εισήγηση για τη διακοπή μαθημάτων, λόγω εκτάκτων συνθηκών ή επιδημικής νόσου, εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου.

Την εισήγηση για τη διάθεση διδακτηρίου για άλλες χρήσεις κοινής ωφέλειας ή για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κοινού ενδιαφέροντος, σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές.

Την τήρηση του μητρώου του Τοπικού Συμβουλίου Νέων και τη συνεργασία με αυτό για την ανάληψη πρωτοβουλιών και δραστηριοτήτων για την πλήρη και ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας των νέων.

Τη μέριμνα για την οργάνωση και εφαρμογή προγραμμάτων που απευθύνονται στους νέους και εκπορεύονται από την Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.

Τη μέριμνα για τη λήψη των κάθε φύσεως μέτρων προς αποφυγή ατυχημάτων στα σχολεία, σε συνεργασία με τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων.

Την τέλεση πολιτικών γάμων.