arxiki-leoforeiogrami

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΑ ΣΤΗΝ Ι. ΟΔΟ

 Ενόψει της εφαρμογής του μέτρου της αποκλειστικής γραμμής για τα μπλε λεωφορεία στην Ιερά Οδό, ένα μεγάλο μέρος των επαγγελματιών της πόλης μας δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι την ανακατάταξη στο κέντρο... μάλιστα την παρομοιάζουν με καταστροφή, καθώς θεωρούν ό,τι η λειτουργία της λεωφορειογραμμής μόνο προβλήματα θα φέρει στον εμπορικό κόσμο του Αιγάλεω. Η απουσία ενός οργανωμένου χώρου στάθμευσης, που θα λειτουργούσε ως μια καλή εναλλακτική για να μπορέσει να προσεγγίσει κανείς το κέντρο με το αυτοκίνητό του, είναι κυρίαρχο ζήτημα που οι περισσότεροι θέτουν ως προαπαιτούμενο για την λειτουργία της γραμμής του ΟΑΣΑ.

Να σημειώσουμε, ό,τι με την διαμόρφωση της λεωφορειολωρίδας (οι εργασίες της οποίας θα ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνη), η μια από τις δύο γραμμές κατεύθυνσης της Ιεράς Οδού θα διατεθεί για την χρήση μόνο των μπλε λεωφορείων... πράγμα που σημαίνει ό,τι θα απαγορεύεται ρητά η στάση/στάθμευση των Ι.Χ. επιβατικών οχημάτων (σε αντίθεση με ό,τι γίνεται σήμερα), ενώ οι παραβάτες θα τιμωρούνται με τσουχτερά πρόστιμα από την Τροχαία...

 ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ "ΠΟΛΗ ΜΑΣ"...

 

mandros

ΗΛίας Μάνδρος (πρόεδρος Επαγγελματιών & Βιοτεχνών Αιγάλεω):

Η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης και του διοικητικού συμβουλίου μας ήταν ξεκάθαρη σε ό,τι αφορά τον λεωφορειόδρομο στην Ιερά Οδό... είμαστε κάθετα αντίθετοι, ποτέ δεν ήμασταν θετικοί αφού δεν δινόταν καμία εναλλακτική για όσους έρχονται στο Αιγάλεω. Αυτό το είχαμε κάνει γνωστό στον πρόεδρο του ΟΑΣΑ με τον οποίο είχα συναντηθεί προσωπικά. Το 99% των επαγγελματιών που είχαν παρευρεθεί στην Γ.Σ., είχαν δηλώσει κατά του μέτρου και πιο αναλυτικά... 58 άτομα είχαν πει όχι και μόλις 2 τάχθηκαν υπέρ.

 Ο Σύλλογος έχει ήδη ξεκινήσει τη συλλογή υπογραφών τις οποίες θα στείλουμε στον Δήμο και στον ΟΑΣΑ και μέχρι στιγμής, έχουν υπογράψει περίπου 300 επαγγελματίες από το κέντρο και τα στενά.

 Όταν κάναμε συζήτηση για την λεωφορειολωρίδα, είχαμε ζητήσει ελεγχόμενη στάθμευση. Δεν εισακουστήκαμε, τώρα ζητήσαμε από τον Δήμο να δοθεί άδεια έστω για ολιγόλεπτη στάθμευση επί της λεωφορειολωρίδας. Μας προβληματίζει ό,τι δεν έχει καταστεί ακόμα ξεκάθαρο σε ποια σημεία της Ι. Οδού θα μπορεί να γίνεται τροφοδοσία.

 Ξεκαθαρίζουμε, πως εάν διαπιστώσουμε ό,τι το μέτρο δεν βοηθάει την αγορά, θα ζητήσουμε να καταργηθεί. Το αυτό είπε και η Αντιδήμαρχος κ. Χριστόγλου στο Δ.Σ. Τα καταστήματα του Αιγάλεω στηρίζουν τις αποφάσεις του Συλλόγου για την γραμμή και για άλλα ζητήματα.

 

 P1015227

Τσακίρης Παράσχος:

Ότι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί στο Αιγάλεω αυτή τη στιγμή, είναι ο λεωφορειόδρομος. Από τις 6 το πρωί γινόμαστε το παρκινγκ του ΜΕΤΡΟ. Όταν ο πελάτης μου δεν βρίσκει να παρκάρει γιατί δεν υπάρχει πάρκινγκ, εγώ τελείωσα μετά από 70 χρόνια κατάστημα!!!

Η σημερινή κατάσταση είναι η ιδανικότερη όπως είναι παντού. Ισχύει στο Αιγάλεω ό,τι ισχύει κα σε άλλους Δήμους (βλ. Περιστέρι, Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Χαϊδάρι). Άναρχα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία πάντα να αργούνε. Γιατί να γίνει κάτι τέτοιο μόνο στο Αιγάλεω; Και γιατί αφού υπάρχει πρόβλημα δεν γίνεται σε όλο το Αιγάλεω ελεγχόμενη στάθμευση; 3, 4 η ώρα το βράδυ ας έρθει όποιος θέλει από το Δήμο να μετρήσουμε τα αυτοκίνητα σε Μπότσαρη, Σμύρνης, Χρ. Σμύρνης, Πλαστήρα… είναι μετρημένα στα δάχτυλα. Η λεωφορειολωρίδα θα στείλει όλο τον κόσμο στα πολυκαταστήματα που διαθέτουν πάρκινγκ. Εγώ που πληρώνω 70 χρόνια στο Αιγάλεω για ποιο λόγο να είμαι το πάρκινκγ του ΜΕΤΡΟ και όχι το πάρκινγκ του πελάτη μου;

Κατήργησαν τη γραμμή της Αγίας Βαρβάρας, του Ασπρόπυργου, του Χαϊδαρίου… πόσο κόσμο έχασε το Αιγάλεω;;; Με τον κ. Μπίρμπα που συζητάγαμε δυστυχώς ήμουν μόνος μου με τον πρόεδρο του Συλλόγου, γιατί δυστυχώς πολλοί συνάδελφοί μου επαγγελματίες δεν έχουν πάρει χαμπάρι την καταστροφή που έρχεται. Ο Σύλλογος τρέχει αλλά είμαστε μόνο ο πρόεδρος κι εγώ. Αν δεν τρέξουμε όλοι, δουλειά δεν γίνεται. Όταν κόπηκαν τα λεωφορεία ήμουν ο μόνος που φώναζε. Τώρα καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι πόσο κόσμο έχουμε χάσει και ό,τι μια ζωή το Αιγάλεω αποτελεί το πάρκινκγ του ΜΕΤΡΟ.

Υπήρξε διαβούλευση, είχαν ειδοποιηθεί όλοι οι επαγγελματίες αλλά… τα ζώα μου αργά. Και από το Σύλλογο ο πρόεδρος έστειλε χαρτιά στους πάντες και κινητοποιήσεις ανακοινώθηκαν να γίνουν στο δημαρχείο και παρ’ όλα αυτά ήμασταν δύο άτομα.

 

 

P1015228

Μιχάλης Αρχανιοτάκης:

Είμαι 50 χρόνια επαγγελματίας στο Αιγάλεω. Ναι μεν η Ιερά Οδός καλύπτεται με αυτοκίνητα όσων εργάζονται στο κέντρο, αλλά υπάρχει η δυνατότητα και σε όποιον θέλει να κάνει τα ψώνια του να σταθμεύσει. Το Σεπτέμβρη του 2013 επί 15 ημέρες μας γράφανε διαρκώς. Τότε είχαμε τη δημοτική αστυνομία και μας είχαν πει ό,τι γινόταν με εντολή δημάρχου για να μπορέσουν να πληρωθούνε!!! Δεν άφηναν ούτε ποδήλατο χωρίς κλήση. Με διπλές και τριπλές κλήσεις στο καθένα, το Αιγάλεω είχε ερημώσει. Μετά από συνεννόηση των επαγγελματιών, πήγαμε στην τροχαία και σταμάτησε όλο αυτό. Μια εβδομάδα αφού έφυγε ο Καρδαράς, πάλι είχαν 10 ημέρες που έγραφαν αυτοκίνητα σε όλο το Αιγάλεω. Τώρα, έχουμε ζητήσει συνάντηση με τον Δήμαρχο αρκετές φορές και δεν μας έχει δεχθεί λέγοντας ό,τι είναι δουλειά του ΟΑΣΑ.

 Ούτε η σημερινή κατάσταση είναι η ιδανικότερη, θα μπορούσε να υπάρχουν παρκόμετρα σε κάποιους δρόμους, ή να φτιαχτεί η Σμύρνης για να μπαίνουν τα αυτοκίνητα, ή η Μ. Μπότσαρη που έχει γίνει ένα αίσχος και τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι των επαγγελματιών. Σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει. Το μποτιλιάρισμα είναι τεράστιο κυρίως προς την άνοδο. Είναι όμως πνοή ζωής τα αυτοκίνητα που μπορούν να σταθμεύσουν εδώ. Με το μέτρο που πάει να εφαρμοστεί, δεν θα μπορούμε ούτε να κάνουμε τροφοδοσία στα καταστήματά μας.

 

 

P1015229

Παναγιώτης Ραφαηλίδης:

Είτε υπάρξει ο λεωφορειόδρομος είτε όχι, θεωρώ ό,τι ούτως ή άλλως γίνεται λάθος χρήση στην Ιερά Οδό. Ασύστολα παρκάρει οποιοσδήποτε όπου θέλει, όπως θέλει και καθιστούν την λωρίδα -που θα την διαμορφώσουν για τα λεωφορεία- άχρηστη!!! Στα καταστήματα που βρίσκονται στους κάθετους πεζόδρομους, τα καταστήματα δεν μπορούν να ανεφοδιαστούν έτσι κι αλλιώς, αφού είναι διαρκώς παρκαρισμένα αυτοκίνητα μπροστά από την είσοδο των πεζόδρομων. Κανείς δεν τιμωρεί αυτούς που παρκάρουν επί της Ιεράς Οδού για κάποιο άγραφο νόμου που υπάρχει, οπότε θεωρώ άχρηστο το κομμάτι που θα γίνει λεωφορειόδρομος. Και ίσως τελικά ο λεωφορειόδρομος αυτός, να πιάσει και τόπο.

 Για εμένα τον επαγγελματία που βρίσκομαι σε πεζόδρομο, ακόμα και σήμερα που μιλάμε η Ιερά Οδός μου είναι «άχρηστη». Επίσης, θα πρέπει να πούμε ό,τι τα περισσότερα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, είναι των ίδιων των επαγγελματιών.

 

 

P1015226

Απόστολος Καρτσούκης:

Ο λεωφορειόδρομος είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος, εάν γίνει θα καταστραφούν όλοι οι επαγγελματίες του Αιγάλεω. Δεν θα μπορεί να σταματήσει ούτε ένα αυτοκίνητο στην Ιερά Οδό. Θα περνάει το λεωφορείο και θα γίνει το καλό του ΟΑΣΑ κι εμείς θα καταστραφούμε. Θα πρότεινα όχι να παραμείνει όπως είναι η κατάσταση αλλά να υπάρξει ελεγχόμενη στάθμευση… κάτι που να μην καταστραφούμε. Ο Δήμος από τους επαγγελματίες του Αιγάλεω παίρνει τα δημοτικά έσοδα και τους φόρους. Έπρεπε να κάνει το παν για να μην καταστραφούμε.

 

 

 P1015230

Γεωργία Νικητάκη:

Είμαστε αρκετά χρόνια επαγγελματίες στο Αιγάλεω. Η κατάσταση είναι ήδη επιβαρυμένη, διότι δεν υπάρχει πρόσβαση και πάρκινγκ για πελάτες από το Δήμο μας αλλά και τους γειτονικούς Δήμους. Εάν γίνει ο λεωφορειόδρομος, θεωρώ πως θα έχουμε κάθετη πτώση του τζίρου γιατί το να έχεις εύκολη πρόσβαση στο χώρο που θέλεις να κάνεις αγορές, είναι πολύ σημαντικό. Θα μας επιβαρύνει ο λεωφορειόδρομος και γι’ αυτό δεν συμφωνώ με την εφαρμογή του. Θα μπορούσε αντ’ αυτού, να υπάρχει καλύτερη αστυνόμευση, ώστε να μην υπάρχει άναρχη στάθμευση ακόμα και πάνω σε στροφές και να δημιουργηθούν κάποιες θέσεις πάρκινγκ σε γύρω στενά.

 

 

P1015231

 

Ελένη Αβραμοπούλου:

Είμαι αντίθετη με την λεωφορειογραμμή. Θα απωθήσει τον κόσμο από το Αιγάλεω και δεν θα λειτουργήσει η αγορά. Διαπιστωμένα, όπου υπάρχουν λεωφορειογραμμές δεν λειτουργούν οι αγορές. Θα μπορούσε να μείνει η κατάσταση ως έχει… κάτι που λειτουργεί γιατί να αλλαχτεί;; Από την άλλη, εάν γινόταν ελεγχόμενη στάθμευση, νομίζω ό,τι και πάλι θα ήταν ένα μέτρο απωθητικό για τους πελάτες, γιατί ο Έλληνας δεν πληρώνει… Από τότε που έγινε το ΜΕΤΡΟ τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ περνάνε κάθε μια ώρα και πολλές γραμμές έχουν κοπεί. Τώρα λένε ό,τι θα πυκνώσουν τις γραμμές… όμως αυτό νομίζω το λένε μόνο και μόνο μέχρι να περάσουν το μέτρο. Οι επιβάτες θα εξακολουθήσουν να ταλαιπωρούνται αναμένοντας στη στάση. Εμάς τους επαγγελματίες θεωρώ ό,τι θα μας πλήξει πολύ αυτό το μέτρο.

 

 

P1015232

Παρασκευή Χολέβα:

Είμαι κατά του μέτρου της λεωφορειογραμμής, γιατί ο κόσμος δεν θα έχει που να παρκάρει έστω και για λίγο προκειμένου να κάνει τις αγορές του. Ως γνωστών, το Αιγάλεω έχει μεγάλο πρόβλημα, πόσω μάλλον τα καταστήματά μας που βρίσκονται στα στενά. Εάν γίνει και αυτό, ξοφλήσαμε. Θα ήταν προτιμότερο να μείνει η κατάσταση ως έχει, γιατί πιστεύω ό,τι δεν θα αλλάξει και κάτι. Τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεν ενοχλούν τη διέλευση των λεωφορείων εκτός από τις διασταυρώσεις που παρκάρουν πάνω στις στροφές. Πραγματικά δεν βρίσκω το λόγο γιατί να γίνει λεωφορειολωρίδα…

 

P1015233

Παναγιώτης Ξένος:

Μπορεί πολλοί από τους συναδέλφους μου να λένε το αντίθετο από εμένα, όμως εγώ πιστεύω πως είναι προς τη σωστή κατεύθυνση το μέτρο. Διότι… αυτή τη στιγμή η Ιερά Οδός είναι ένα απέραντο πάρκινγκ και δεν εξυπηρετεί κανέναν πελάτη μας αυτό το πράγμα. Με την λεωφορειογραμμή, ίσως έχει τη δυνατότητα για ένα λεπτό κάποιος να κάνει έστω μια στάση. Το μεγάλο λάθος έγινε απ’ όταν δεν έγινε υποδομή για χώρο στάθμευσης παράλληλα με το ΜΕΤΡΟ στο Αιγάλεω. Είχαν πει να γίνει υπόγειο πάρκινκγ στο Άλσος και λεωφορεία του Δήμου θα μετέφεραν τον κόσμο στο κέντρο… γιατί δεν έγινε; Ο πρώην κινηματογράφος ΤΙΤΑΝ γιατί δεν έγινε πάρκινγκ. Υπήρχαν λύσεις!!!

 Για να λέμε αλήθειες… κι εμείς οι ίδιο οι επαγγελματίες παρκάρουμε στην Ιερά Οδό, γι’ αυτό φωνάζουμε.

 

P1015242

Αργυρώ Πουλοπούλου:

Είμαι αντίθετη με την λεωφορειογραμμή από τη στιγμή που δεν υπάρξει σχεδιασμός για πάρκινγκ. Θα δημιουργηθούν μεγάλα προβλήματα στο κέντρο της πόλης και σε εμάς τους επαγγελματίες και θεωρώ ό,τι αυτό θα φανεί από τις πρώτες μέρες της εφαρμογής της.

 

P1015247

Παναγιώτης Τσακίρογλου:

Θα είναι η χαριστική βολή για όλα τα καταστήματα η λεωφορειολωρίδα. Είμαι γέννημα θρέμμα Αιγαλεώτης και τολμώ να πω ό,τι στο Αιγάλεω έχουν γίνει «εγκλήματα» κατά του εμπορικού κόσμου. Έφτιαξαν το ΜΕΤΡΟ χωρίς να έχουν μεριμνήσει την δημιουργία χώρου στάθμευσης. Έτσι, μοιραία όσοι χρησιμοποιούν το ΜΕΤΡΟ παρκάρει εδώ και φεύγει. Ως συνέπεια αυτού, όσοι θέλουν να παρκάρουν για να κάνουν τα ψώνια τους στην πόλη μας, δεν βρίσκουν να σταθμεύσουν. Βέβαια, φταίμε κι εμείς και οι υπάλληλοί μας, που αφήνουμε τα αυτοκίνητά μας στην Ιερά Οδό, αλλά κι εμείς να μην τα αφήναμε, θα στάθμευσε αυτός που θα ήθελε απλά να πάρει το ΜΕΤΡΟ. Η λύση είναι ο χώρος στάθμευσης. Το θέμα του χώρου στάθμευσης ταλανίζει χρόνια τώρα το Αιγάλεω και το είχαμε επισημάνει ως επαγγελματίες στον τότε Δήμαρχο Γ. Μυστακόπουλο, πριν ακόμα γίνουν πεζόδρομοι στο Αιγάλεω. Μας είχε πει για το ΤΙΤΑΝ κλπ. του είχαμε προτείνει το Άλσος για υπόγειο πάρκινγκ… τότε δούλευε ο μετροπόντικας και θα ήταν εύκολο να γίνει. Μας είχε πει ό,τι ήταν ακριβό έργο και δεν μπορούσε να το αναλάβει ο Δήμος. Ζητήσαμε αυτεπιστασία, είχε πει θα το σκεφτόταν… άλλαξε η διοίκηση δεν έγινε τίποτα και το Αιγάλεω έμεινε χωρίς χώρο στάθμευσης κι όλο αυτό εις βάρος των επαγγελματιών.

 

P1015246

Αδαμαντία Μοσχοβίτη:

Είμαι αρνητική με το μέτρο της λεωφορειογραμμής. Θα έπρεπε να βρεθεί μια λύση, έτσι κι αλλιώς, γιατί τα διπλοπαρκαρίσματα κλπ. στην Ιερά Οδό δεν ήταν κατάσταση ούτε εξυπηρετούνταν τα καταστήματα, αλλά το εν λόγω μέτρο θα είναι ακόμα χειρότερο. Καταρχήν, θα πρέπει να δοθούν κίνητρα στον κόσμο να έρθουν στο Αιγάλεω. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν λεωφορεία στο Αιγάλεω… σταματάνε στο ΜΕΤΡΟ της Αγία Μαρίνας. Άρα, αναγκάζουμε τον κόσμο να κατέβει με ιδιωτικό αυτοκίνητο. Έχουμε χάσει πελάτες από Ελευσίνα, Ασπρόπυργο, Χαϊδάρι… δεν μπορούν να έρθουν πελάτες μας από το Δάσος που είναι δίπλα.

 

Αδαμαντία Κοτσάμπαση:

Ήδη από τότε που ήρθε το ΜΕΤΡΟ στο Αιγάλεω μας δημιούργησε προβλήματα. Το ίδιο θα γίνει και με την λεωφορειογραμμή. Κάθε πρωί κλείνει όλος ο δρόμος μέχρι και τα στενά.

 Η λεωφορειολωρίδα πιστεύω ό,τι θα κλείσει την αγορά. Δεν έγινε πάρκινκ με το ΜΕΤΡΟ και τώρα έρχεται η λωρίδα… που θα σταθμεύουν όσοι έρχονται στο κέντρο του Αιγάλεω με τα αυτοκίνητά τους. Έπρεπε να είχε προβλεφθεί χώρος στάθμευσης, πριν την εφαρμογή του μέτρου και καλύτερη κυκλοφορία των λεωφορείων για να αποσυμφορηθεί το κέντρο από κόσμο…

 

Επαμεινώνδας Σκορδίλης:

Ως επαγγελματίας από το 1955 στο Αιγάλεω, θεωρώ ό,τι είναι αρνητικότατη αυτή η εξέλιξη. Ήμουν εντελώς αντίθετος από την πρώτη στιγμή, με την λεωφειογραμμή που σχεδιάζουν. Στη Μ. Μπότσαρη και Σμύρνης θα μπορούσε να γίνει λεωφορειόδρομος. Άλλωστε, η Μπότσαρη είναι σχεδιασμένη μόνο για λεωφορεία… αλλά είναι λύση για το κομμάτι από τη Θηβών μέχρι το ποτάμι και η άλλη είναι η Σμύρνης. Είναι οι δύο παράλληλες της Ιεράς Οδού, που μπορούν να εξυπηρετηθούν τα λεωφορεία και να ελευθερωθεί η Ιερά Οδός, τη στιγμή που δεν έχει κανένα πάρκινγκ το Αιγάλεω. Από τότε που ξεκίνησε το ΜΕΤΡΟ χωρίς χώρο στάθμευσης, το πρόβλημα ήταν πολύ έντονο.

 

 Γεωργία:

Είμαι κάθετη στο να γίνει κάτι τέτοιο. Πριν την εφαρμογή του μέτρου, θα έπρεπε να είχε γίνει πρώτα ένα πολύ μεγάλο πάρκινγκ στο κέντρο του Αιγάλεω για να παρκάρουν όσοι έρχονται για να ψωνίσουν και όχι μόνο. Μόνο σε αυτή την περίπτωση θα ήμουν θετική. Που θα παρκάρουν οι καταναλωτές. Θα τους αποκλείσουμε κι από αυτό;

 Οι επαγγελματίες στο Αιγάλεω δυστυχώς –και γι’ αυτό το θέμα- δεν ήταν πουθενά παρόντες για να πουν την άποψή τους. Μόνο αναμεταξύ μας μιλάμε και με τους διπλανούς επαγγελματίες κι αυτό διότι κατά την άποψή μου, δεν υπάρχει σωστή οργάνωση στον εμπορικό σύλλογο της πόλης μας.

 

 Μαρία Κ. :

Το Αιγάλεω έχει διαχρονικά ανάγκη από ένα πάρκινγκ και είναι σοβαρός λόγος να υπάρχει χώρος στάθμευσης. Καθημερινά το ακούμε και από τους πελάτες μας, ό,τι δεν μπορούσαν να βρουν να παρκάρουν. Δεν είμαι υπέρ της λεωφορειολωρίδας χωρίς προϋποθέσεις.

 

κ. Γιαννακόπουλος:

Είμαστε αντίθετοι με το μέτρο αν και θεωρώ ό,τι δεν θα τηρείται. Και στον Κολωνό υπάρχει λεωφορειόδρομος και υπάρχουν διαρκώς παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Η μόνη λύση θα ήταν ένα πάρκινγκ όπως έχουν όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες.

 

Ελένη Αρκαδινού:

Η λεωφορειογραμμή είναι καλή μόνο για το καταναλωτικό κοινό που χρησιμοποιεί τα λεωφορεία. Η εφαρμογή του μέτρου, θα δείξει…