ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2015 19:12
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΥΣΣΗΣ
Αν και πρόκειται για ολοκαίνουργιο έργο σε έναν πολυδιάβατο δρόμο της πόλης μας, εντούτοις εμφανίζεται να είναι προβληματικό. Ο λόγος για την ανακατασκευή του ασφαλτικού οδοστρώματος της Προύσσης και ειδικότερα από την αρχή του δρόμου μέχρι την Κουντουριώτου, με το κομμάτι αυτό να εμφανίζεται ιδιαιτέρως επικίνδυνο για τα διερχόμενα οχήματα. Το αυτό διαπιστώθηκε όταν –όπως πληροφορούμαστε- αμέσως μετά από την ολοκλήρωση της εργολαβίας, καταγράφηκαν αμέσως αμέσως 4-5 ατυχήματα με μηχανάκια κυρίως σε ημέρες με βροχή, ενώ 2 από τους οδηγούς μετέβησαν στο Αστυνομικό Τμήμα της Προύσσης, προκειμένου να αναφέρουν το γεγονός αλλά και να ληφθούν μέτρα.
Όπως μας λένε περίοικοι-αυτόπτες μάρτυρες των ατυχημάτων, όταν βρέχει ο δρόμος γίνεται γυαλί και συνεπώς επικίνδυνος για τους οδηγούς, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της «Πόλης μας», ήδη ο Δήμος Αιγάλεω από τον Ιούνιο έχει καλέσει τον εργολάβο να «ξύσει» την άσφαλτο, καθότι εμφανίζεται να έχει ρίξει στην επιφάνεια της πίσσας μεγαλύτερη ποσότητα επίστρωσης ψυχρού υλικού (φωτοκαταλυτικό υλικό) από την προβλεπόμενη, γι' αυτό και σε αυτό οφείλεται η ολισθηρότητα.
Μάλιστα, απ' ότι πληροφορούμαστε, υπάρχουν κι άλλες παραφωνίες στην εργολαβία που στοίχησε στην Περιφέρεια 2.870.000 ευρώ (μαζί με αντίστοιχη ανάπλαση στην Μ. Αντύπα και Αγ. Βαρβάρας στον Δήμο της Αγ. Βαρβάρας)... συγκεκριμένα –όπως μας αναφέρουν πηγές- το σύστημα φωτισμού φαίνεται πως τοποθετήθηκε χωρίς σχεδιασμό, αφού πυλώνες φωτισμού έχουν μπει δίπλα σε δένδρα με συνέπεια τα φωτιστικά σώματα να καλύπτονται -σε κάποιες περιπτώσεις- από τις πυκνές φυλλωσιές. Επιπλέον, κάποιοι από την περιοχή, μιλάνε και ακόμα και για ξήλωμα των νέων πλακών που είχαν μπει και για επανατοποθέτησή τους, εξαιτίας κάποιας –προφανής- ασυνεννοησίας.
Όλα αυτά τα... παρατράγουδα ενός μεγάλου έργου, έρχεται εν τέλει να προβληματίσει για την αναγκαιότητά του όπως αντιστοίχως συμβαίνει και με το μεγαλειώδες έργο της ανάπλασης της Θηβών, όπου –αντίθετα με όσα υποσχόταν- ακόμα δεν υπάρχουν διαπιστωμένα οφέλη στην καθημερινότητα του πολίτη.