ΠΕΡΙ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ....

ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ

 

aporimatoforo 

 

 

Δεν θα ασχοληθώ καθόλου σε αυτό το άρθρο για την εναλλακτική μας πρόταση για τα απορρίμματα. Συνοπτικά και για ενημέρωση των συμπολιτών, η πρώτη μας ερώτηση στο δημοτικό συμβούλιο ήταν γι αυτό το θέμα, η πρώτη μας τοποθέτηση ήταν με αφορμή τη επίκληση για εθελοντισμό, όπου ανταποκριθήκαμε και για συμβολικούς αλλά και ουσιαστικούς λόγους και στην συνέχεια προσπαθήσαμε πολλές φορές να προκαλέσουμε μια οργανωμένη συζήτηση για τα Τοπικά σχέδια διαχείρισης (πρόταση Δούρου) πράγμα για το οποίο από τους 66 δήμους της Αττικής, λίγοι πια δεν έχουν πρόγραμμα, όπως οφείλουν και εκ του νόμου, μια και η προθεσμία λήγει στις 15 Σεπτέμβρη.

Επί του προκειμένου ... λοιπόν,
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά αλλά τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα.

Ένα χρόνο μετά στο Χαϊδάρι κατά καιρούς μπορούμε να δούμε απορριμματοφόρα και μηχανήματα που γράφουν όνομα άλλου δήμου ή φορέα.

Η κατάσταση έχει ως εξής. Ο στόλος είναι πια στολίσκος και μάλιστα μετά από ναυμαχία!
Δεν θα πούνε για το περιβόητο λεωφορείο που πληροί όλες τις προδιαγραφές της αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μνημείο αισθητικής και εξυπηρέτησης.!
Θα μιλήσουμε για τα αυτοκίνητα αποκομιδής που στάζουν κυριολεκτικά οι κάδοι, για τις σκούπες που συχνά παθαίνουν βλάβες, για τα ανοιχτά οχήματα και το jcb και το μικρό φορτωτή που αγκομαχάει, για το πλυντήριο κάδων που δεν μπορεί να ανταποκριθεί, κλπ.
Χρειαζόμαστε προσωπικό που βεβαίως τα 8μηνα και τα 5μηνα άργησαν. Και τα δίμηνα δεν προσλήφθηκαν από ιδεολογική εμμονή αντίθεσης σε αυτή τη χρονική διάρκεια εργασίας στην οποία και μεις συμβάλλαμε.
Όμως αυτή την στιγμή δεν είναι αποτυπωμένο σε απόφαση του δήμου στον προϋπολογισμό, στο επιχειρησιακό του σχέδιο και στο πενταετές το σχέδιο ανάπτυξης. Και κυρίως σε πιο σχέδιο συντήρησης θα στηριχτεί ο δήμος.
Γιατί αυτό θα καθορίσει και τις επιλογές.
Ας γίνουμε λίγο πιο αναλυτικοί.
Οι επισκέψεις μας στο άτυπο γκαράζ του δήμου προεκλογικά αλλά και μετεκλογικά, όπου με την βοήθεια των υπαλλήλων ενημερωνόμαστε για κάθε όχημα για το ιστορικό του, μας οδηγούν στα εξής ασφαλή συμπεράσματα.
Υπάρχει λίγο προσωπικό που ξέρει, που αγαπάει την δουλειά του, που προσπαθεί με πατέντες απ΄ το "νεκροταφείο " των αυτοκινήτων που είναι στο γκαράζ να μπαλώνει στην κυριολεξία τα αμάξια.
Για τα υλικά και τα ανταλλακτικά υπάρχει το εξής θέμα. Ο δήμος ήταν κακοπληρωτής. Αυτό είχε σαν συνέπεια να αγοράζει ο δήμος υλικά από επαγγελματίες που το ανέχονταν αυτό και βεβαίως φτηνότερα και λιγότερο αξιόπιστα ανταλλακτικά με λιγότερο χρόνο ζωής (ότι πληρώνεις παίρνεις ισχύει και στην κυριολεξία).
Εδώ λοιπόν ένα χρόνο μετά, η πλειοψηφία πρέπει να χει άποψη και σχέδιο.
Θα συνεχίσει το ίδιο;
Θα αποφασίσει να βάλει το χέρι στην τσέπη λίγο πιο βαθιά για τα ανταλλακτικά βάζοντας όμως και ένα πρωτόκολλο συντήρησης που σήμερα δεν εφαρμόζεται;
Θα πάμε σε leasing που σημαίνει κάνεις πακέτο μηχανήματα, ασφάλειες, συντήρηση και άμεση αντικατάσταση οποιουδήποτε χαλάει;
Η πρωτοβουλία στη διοίκηση μετά από μελέτες.
(Για την ιστορία και με την ιδιότητα του αντιπρόεδρου της οικονομικής επιτροπής, εμείς σαν παράταξη ρωτάμε για τα πάντα αλλά και προσπαθούμε να διευκολύνουμε. Λίγο πριν αναλάβει Ιούλιος 2014 έγινε μια μεγάλη αναμόρφωση με σκοπό να μετακινηθούν κονδύλια για αγορά αυτοκινήτων. Αυτό δεν έγινε και έγινε εκ νέου μετακίνηση κονδυλίων σε άλλους σκοπούς, για την ακρίβεια προτιμήθηκε η πρόσληψη 150 υπαλλήλων για να καλυφτούν υπαρκτές ανάγκες σε προσωπικό.)
Τώρα σοφότεροι όλοι διοίκηση και αντιπολίτευση πρέπει να πάρουμε αποφάσεις στο συγκεκριμένο θέμα γιατί η πραγματικότητα είναι αμείλικτη στον τομέα της αποκομιδής.

 

Θοδωρής Σπηλιόπουλος

Επικεφαλής Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου