ΧΩΡΙΣ ΜΑΧΗ… ΥΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ

«ΚΑΤΟΧΗ» ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ

 

AERODROMIO MALEME NEW

 

 

Τελικά τα δίνουμε όλα στους Γερμανούς προκειμένου να εξασφαλίσουμε την …ευημερία μας (!!) στο ευρώ!!!


Η αρχή έγινε με τα 14 σπουδαιότερα αεροδρόμια, διαδικασία που ξεκίνησε η κυβέρνηση του Σαμαρά – Βενιζέλου και ολοκληρώνει αυτή του Τσίπρα.

 

Ενδιαφέρον έχει ότι, ως αντιπολίτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ μίλαγε για ...ξεπούλημα!!


Άρα τώρα υλοποιεί το …ξεπούλημα των προηγούμενων κυβερνήσεων (έστω και κάτω από τον εκβιασμό της Ευρώπης της …Αλληλεγγύης (!) για την υλοποίηση του 3ου Μνημονίου).


Σκέτη τρέλα δηλαδή.

 

Κι ακόμη δεν άρχισε το …πάρτυ με τα ξεπουλήματα της δημόσιας περιουσίας.


Έχουμε να δώσουμε ακόμη 48,77 δις. δημόσιας περιουσίας.

 

Η Γερμανική Ευρώπη είναι πλέον γεγονός και σιγά σιγά θα γίνουμε και εμείς Γερμανική …Ελλάδα (αποικία της Γερμανίας δηλαδή).

 

Δεν χρειάζεται να στείλουν τα στούκας και γερμανούς αλεξιπτωτιστές για να καταλάβουν πχ το αεροδρόμιο των Χανίων, όπως έγινε το 1941, στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο στο  Μάλεμε, με ανθρώπινο κόστος.

 

aerodromia 2 aerodromia 6

aerodromia 8 aerodromia 9

 

 

 

(σημείωση: στο γερμανικό νεκροταφείο του Μάλεμε αναπαύονται οι 4.465 γερμανοί στρατιώτες, στην πλειοψηφία τους είκοσι χρονών, που σκοτώθηκαν στο πεδίο της μάχης)

 

aerodromia 7 aerodromia 4 

 

 

Μας αγοράζουν για ένα ξεροκόμματο (αφού υποτίμησαν την δημόσια περιουσία).

 

aerodromia 5


[Το τίμημα των 14 μεγαλύτερων και πιο τουριστικών αεροδρομίων ανέρχεται μόλις σε 1,23 δισ. ευρώ !!  και σε συνδυασμό με τον έλεγχο και του Ελευθερίου Βινιζέλου, όπου διακινούνται εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, «κατέχουν» πλέον σχεδόν όλες τις αερομεταφορές της χώρας «μας» ]

 

aerodromia 1 aerodromia 3 

 

 

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που θα διαβάσετε παρακάτω στην ανταπόκριση του ΑΜΠΕ (Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων) είναι ότι η γερμανική εταιρία Fraport στην οποία …ξεπουληθήκαμε είναι, κατά πλειοψηφία, κρατική και όχι ιδιωτική !!


Ανήκει στο γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ στο μετοχικό κεφάλαιο συμμετέχουν επίσης: το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%).

 

Οι εδώ πολιτικοί παπαγάλοι του δεξιο-Πασοκικού κατεστημένου μας έχουν …ζαλίσει τα τελευταία χρόνια, ότι όλα πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν (ακόμη και το νερό που πίνουμε) προκειμένου να ορθοποδήσουμε ως χώρα και ότι το «επιχειρείν» είναι μόνο για τους ιδιώτες.

 

Γιατί το ίδιο δεν ισχύει για το σοβαρό κράτος πχ της Γερμανίας;

 

Γιατί πρέπει να δώσαμε τα πάντα στους ξένους (αεροδρόμια, λιμάνια, σιδηρόδρομοι, ενέργεια και …νερό) ;

 

Μήπως παρ’ είστε «πουλητάρια» κύριοι του πολιτικού συστήματος;

 

Γνωρίζουμε ότι υπάρχει και ο αντίλογος:
Και τόσα χρόνια που ήταν δημόσια πχ. τα αεροδρόμια και τα λιμάνια, τι υπηρεσίες παρ’ είχαν;
(Όταν π.χ. δεν μπορούν να «δέσουν» πλοία σε λιμάνια του Αιγαίου με τουρισμό εκατομμυρίων)
Θα συμφωνήσουμε.


Είμαστε και εμείς, ως πολίτες, συνυπεύθυνοι για όλα τα κακώς κείμενα στην χώρα μας.
Γιατί απλά ψηφίζαμε τα ίδια κόμματα (ΠΑΣΟΚ & ΝΔ) και τα ίδια πρόσωπα για 40 χρόνια !!

 

Και δυστυχώς τώρα που αλλάξαμε «ψήφο», η ίδια κατάσταση διαφαίνεται στον ορίζοντα.


Ίσως οι σημερινοί κυβερνώντες να έχουν το ελαφρυντικό ότι, τους στρίμωξαν άγρια στην γωνία τα άγρια θηρία της ΕΕ, παρ’ όλες τις αρχικές καλές προθέσεις τους.

 

Όμως στα δύσκολα φαίνονται οι καλοί καραβοκύρηδες.


Αναμένουμε, μπας και μέσα στην μαυρίλα του 3ου μνημονίου, βρεθούν και υλοποιηθούν μέτρα που ανακουφίζουν τους πολίτες και χτίζουν μια νέα Ελλάδα.

 

 


Ακολουθεί η ανταπόκριση του ΑΜΠΕ (Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων):

 

Οριστικοποιήθηκε η παραχώρηση

των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Fraport


Οριστικοποιήθηκε η συμφωνία για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία της γερμανικής Fraport με την Slentel, με την δημοσίευση της απόφασης του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

H σχετική απόφαση ελήφθη ύστερα από την εισήγηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου και υλοποιεί τον σχετικό διαγωνισμό που είχε ολοκληρωθεί προ μηνών.

Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

Πρόκειται για την πρώτη αποκρατικοποίηση που υλοποιείται από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάσει των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρεία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ. ευρώ.

Η υλοποίηση του συγκεκριμένου project περιλαμβάνεται στο μνημόνιο που έγινε νόμος του κράτους στις 14 Αυγούστου.

Πρόκειται για τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

 

Στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10 χρόνια πλειοδότης ανεδείχθη η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport - Slentel Ltd, η οποία προσέφερε εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης.

Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.

 

«Ναυαρχίδα» της εταιρείας Fraport είναι ο αερολιμένας της Φραγκφούρτης. Η εταιρεία διαχειρίζεται επίσης τα αεροδρόμια του Ανόβερου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας, του Μπουργκάς, της Αττάλειας, το «Ίντιρα Γκάντι» του Νέου Δελχί, το αεροδρόμιο στο Σιάν στην Κίνα, το αεροδρόμιο του Ντακάρ και το «Χόρχε Τσάβες» της Λίμας.

 

Βασικός μέτοχος της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Φραγκφούρτης, Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ στο μετοχικό κεφάλαιο συμμετέχουν επίσης: το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%) και η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%), ενώ οι λοιποί μέτοχοι κατέχουν ποσοστό 34,91%.

 

Πηγή: ΑΜΠΕ