ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Σάββατο, 20 Ιουλίου 2019 13:29
Δήμος Κορυδαλλού:
Ξεκίνησε η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
για την άμεση εξυπηρέτηση του δημότη
σε θέματα καθημερινότητας
Ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση βελτίωσης της εξυπηρέτησης των δημοτών υλοποιεί ο Δήμος Κορυδαλλού με την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής εφαρμογής ClicknSpot. Στόχος της εφαρμογής είναι η άμεση ηλεκτρονική επικοινωνία του πολίτη με τις υπηρεσίες του Δήμου Κορυδαλλού για θέματα που αφορούν σε προβλήματα καθημερινότητας και η ταχύτερη επίλυση τους.
Με την είσοδο και τη χρήση της εφαρμογής οι δημότες μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν μια αναφορά στο γεωγραφικό χάρτη αποτυπώνοντας ένα πρόβλημα ή ένα συμβάν εντός του Δήμου. Οι αναφορές των χρηστών της εφαρμογής καταχωρούνται στη διαχειριστική πλατφόρμα και ενημερώνεται άμεση η αρμόδια υπηρεσία για την επίλυσή τους. Με την ολοκλήρωση των εργασιών, ο Δήμος Κορυδαλλού ενημερώνει άμεσα τον χρήστη- δημότη για το αίτημα του.
Ταυτόχρονα, η εφαρμογή ClicknSpot μπορεί να διευκολύνει τη ζωή των πολιτών, μέσω πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο για τις δράσεις και τη λειτουργία του Δήμου, ενώ δίνεται η δυνατότητα γεωχωρικής απεικόνισης όλων των σημείων ενδιαφέροντος της πόλης, καθώς και γεγονότων και εκδηλώσεων.
Για τη χρήση των υπηρεσιών, η σύνδεση γίνεται μέσω της πλατφόρμας https://clicknspot.com/map, ενώ η εγγραφή γίνεται με πολύ απλό τρόπο, δηλώνοντας μόνο έναν λογαριασμό email.
Η λειτουργία της εφαρμογής ξεκίνησε την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019 και σε πρώτη φάση οι δημότες Κορυδαλλού μπορούν να απευθύνονται στον Δήμο για τα παρακάτω θέματα:
-
Τοποθέτηση νέου κάδου
-
Καθαριότητα οδού
-
Αντικατάσταση κάδου
-
Απορρίμματα
-
Ανακύκλωση
-
Ογκώδη απορρίμματα
-
Αποκομιδή κλαδιών
-
Βλάβες ύδρευσης
-
Συντήρηση οδού ή πεζοδρομίου
-
Παιδικές χαρές
-
Αντικατάσταση λαμπτήρων
-
Άλλα τεχνικά θέματα
-
Έλεγχο κατάληψης κοινόχρηστου χώρου.
-
Αστικό και περιαστικό πράσινο (φυτεύσεις, συντηρήσεις, καθαρισμοί παρτεριών, απομάκρυνση φυτών, πότισμα κλπ).