Νέοι φοιτητές:

Μεγάλες επιτυχίες του 3ου Λυκείου Χαϊδαρίου

 

 

 

 

 

TRITO A

 

Επιμέλεια : Χαρά Μακρή

 

Η εφημερίδα “ΧΑΪΔΑΡΙ Η πόλη μας” επισκέφθηκε το 3ο ΛύκειοΧαϊδαρίου και συνάντησε δύο από τους καλύτερους των πανελλαδικών εξετάσεων της πόλης μας, τον Χριστόφορο Τσούνη και την Γεωργία Χριστοφίδη, οι οποίοι μας μίλησαν για την επιτυχία τους.
Ο Χριστόφορος πέρασε στην Ιατρική Αθήνας (ΕΚΠΑ), είναι κάτοικος του Δάσους Χαϊδαρίου, φοίτησε στο 1ο Δημοτικό σχολείο Χαϊδαρίου, στη συνέχεια στο 5ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου και τελείωσε τη μαθητική του θητεία στο 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου.

Η Γεωργία, πέρασε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών στην Αθήνα (ΕΜΠ), ξεκίνησε τη μαθητική της θητεία στο 8ο Δημοτικό Χαϊδαρίου, στη συνέχεια στο 6ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου και τελείωσε στο 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου.

 

Πως ήταν η μαθητική σας θητεία και συγκεκριμένα η τελευταία και πιο δύσκολη τάξη του λυκείου; Θεωρείτε ότι οι κόποι σας ανταμείφθηκαν βλέποντας το αποτέλεσμα των πανελλαδικών εξετάσεων;

 

Χ.Τ.: Τα καλοκαιρινά μαθήματα ήταν μία πρώτη γεύση από αυτό που θα ερχόταν. Στην αρχή, επειδή δεν ήξερα το τι θα αντιμετωπίσω στην Γ' λυκείου από το καλοκαίρι μέχρι και τον χειμώνα διάβαζα αρκετά. Από εκει και ύστερα δεν διάβαζα με τη ανάλογη συνέπεια, που χρειαζόταν η σχολή στην οποία ήθελα να περάσω και είχα ως πρώτη επιλογή. Από τον Ιανουάριο και μετά έβαλα τον εαυτό μου σε ένα αυστηρό και συστηματικό τρόπο διαβάσματος για να καταφέρω να περάσω στην Ιατρική. Τα πράγματα πήγαν ακριβώς έτσι όπως ήθελα και ανταμείφθηκα όταν είδα το όνομα μου δίπλα από την σχολή στην οποία ήθελα να πάω.

Γ.Χ.: Οι κόποι μου ευτυχώς ανταμείφθηκαν. Δεν θεωρώ ότι διάβαζα λιγότερο ή περισσότερο κάποιους μήνες μέσα στη χρονιά. Διάβαζα όσο μπορούσα και δεν πίεζα τον εαυτό μου παραπάνω από το κανονικό.


Υπήρχε προσωπικός χρόνος καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς;

 

Χ.Τ.: Μέχρι και τον Ιανουάριο δεν είχα πρόβλημα με τον ελεύθερο χρόνο, γιατί όπως προείπα το διάβασμα για εμένα ήταν σε δεύτερη μοίρα. Από και πέρα, που ασχολήθηκα σοβαρά, για να αλλάζω παραστάσεις προσπαθούσα να βρω χρόνο να κάνω πράγματα, που μου αρέσουν όπως είναι το τρέξιμο, το διάβασμα εξωσχολικών βιβλίων, και να παίζω με την κιθάρα μου. Το σημαντικότερο όμως για εμένα ήταν ότι στον ελεύθερο χρόνο μου κοιμόμουν αρκετά για να έχω αντοχές.

Γ.Χ.: Χρόνος δεν υπήρχε από μόνος του, δημιουργούσα κάποια κενά για να ασχολούμαι με την ιππασία και το φλάουτο που είναι τα χόμπι μου, αλλά και για να βγαίνω με τους φίλους μου.

 

Όταν αποφοιτήσετε σκέφτεστε να φύγετε στο εξωτερικό για κάποιο μεταπτυχιακό ή ακόμα και για μόνιμα και αν ναι σε ποια χώρα θέλετε να πάτε;

 

Χ.Τ.: Θα ήθελα πολύ να φύγω για ένα διάστημα για μεταπτυχιακές σπουδές γιατί θέλω να δω τα πανεπιστήμια του εξωτερικού και την εκπαίδευσή τους. Σαν πρώτη επιλογή χώρας έχω την Αμερική, αλλά μου αρέσουν και οι βόρειες χώρες. Δεν ξέρω αν θα έμενα σε κάποια άλλη χώρα και είναι κάτι το οποίο δεν με προβληματίζει. Ανάλογα με τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν θα πράξω. Εξάλλου δεν ξέρω τι ποσοστό θα αγγίζει σε 10 χρόνια η ανεργία στη χώρα μας, που θα βγω εγώ στην αγορά εργασίας.

Γ.Χ.: Ναι, θα ήθελα να φύγω για κάποιο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό έτσι ώστε να κάνω ένα μεταπτυχιακό ή ακόμα και ένα διδακτορικό σε οποιαδήποτε χώρα μου δοθεί η ευκαιρία και μετά να γυρίσω πάλι πίσω. Παρότι οι συνθήκες εργασίας δεν είναι ευνοϊκές και το μέλλον μας είναι αβέβαιο, δεν με τρομάζει να μείνω στην Ελλάδα.


Πως φαντάζεστε τη φοιτητική σας πορεία;

 

Χ.Τ.: Πιστεύω ότι θα είναι κάτι το οποίο θα μου αρέσει αρκετά. Το υποχρεωτικό διάβασμα το βαριέμαι, όμως όταν είναι να διαβάσω κάτι, που με ενδιαφέρει μου προκαλεί ευχαρίστηση. Θα ήθελα παράλληλα με τη σχολή να μπορέσω να ασχοληθώ με τον αθλητισμό, που αγαπάω, τη μουσική και μία ακόμα ξένη γλώσσα. Ελπίζω να μου μένει χρόνος στην καθημερινότητα μου για αυτά.

Γ.Χ.: Ανυπομονώ να δω πως θα είναι. Θα ήθελα να είμαι χαλαρή χωρίς όμως να χάσω επαφή με τη σχολή μου γιατί αν τη χάσω λόγω της δυσκολίας που έχει, δεν θα τα καταφέρω.

 

Τι σας έχει μείνει από το σχολείο;

 

Χ.Τ.: Αυτό που θα μου μείνει είναι οι συζητήσεις, που γινόντουσαν μέσα στην τάξη την τελευταία χρονιά. Οι καθηγητές είχαν όλη την καλή διάθεση να αναπτύσσουμε θέματα, όπως είναι η πολιτική και να ανταλλάσσουμε απόψεις όλοι μαζί. Αυτό για εμάς ήταν μία προετοιμασία καθώς πλησιάζει και ο καιρός που θα κληθούμε να ψηφίσουμε. Να συμπληρώσω ότι μου έκανε εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο ο κύριος Παπαδάκης, ο λυκειάρχης μας, αντιμετώπισε πολλά θέματα και ήταν πάντα πρόθυμος να βοηθήσει και να κάνει κάθε κατάσταση καλύτερη.

Γ.Χ.: Στο σχολείο ζήσαμε πολλές στιγμές καλές και κακές, όλοι μας πιστεύω. Εμένα μου έχουν μείνει στο μυαλό οι καθηγητές που προσπαθούσαν να κάνουν σωστά το έργο τους.

 

Οι φιλίες που έχετε χτίσει στην εφηβική σας ηλικία πιστεύετε ότι θα κρατήσουν και στην φοιτητική σας ζωή;

 

Χ.Τ.: Είναι σίγουρο ότι υπάρχουν φίλοι, που και σε διαφορετική πόλη να περάσουν δεν θα χαθούμε. Θα μειωθεί η επικοινωνία λόγω υποχρεώσεων και σχολής, αλλά δεν θα χαθούμε. Ωστόσο το γεγονός ότι θα βρίσκομαι σε μία σχολή με καινούργιους ανθρώπους, που θα έχουν κοινά ενδιαφέροντα με εμένα θα με κάνει να δημιουργήσω νέους κύκλους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα ξεχάσω τους παλιούς.

Γ.Χ.: Δεν μπορούμε να παραμείνουμε τόσο κοντινοί φίλοι με όλους όσο ήμασταν αυτά τα χρόνια, αλλά σίγουρα κάποιες από αυτές τις φιλίες θα κρατήσουν. Από εδώ και πέρα θα γνωρίσουμε καινούργιους ανθρώπους και θα κάνουμε κάνουμε καινούργιες παρέες, αλλά είναι κάποιοι, που θα μείνουν.

 

 

TRITO 1

 

 

TRITO 2

 

 

 

TRITO 7